Εκτύπωση

Διδάσκοντας μέσα από τα παρα μύθια: Δυνατότητες ? όρια ? Προοπτικές

Γράφτηκε από τον/την Νίκος Δόβρος. Posted in Αρθρογραφία

Περίληψη:Σκοπός της παρούσας εισήγησης είναι να παρουσιάσει εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας προκειμένου να βοηθήσει το παιδί να μαθαίνει ευχάριστα και εποικοδομητικά. Με αφορμή ένα παραμύθι και μέσα από δραστηριότητες, ιστογράμματα, παιχνίδια, ο μαθητής μαθαίνει να κατακτά τη γνώση, να την οικοδομεί και να την προάγει: με άλλα λόγια, ο μαθητής μαθαίνει πώς να μαθαίνει μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες. Η καλλιέργεια και παραγωγή του γραπτού λόγου και η διδασκαλία των μαθηματικών μπορεί να αποβεί τελικά ευχάριστη και ελκυστική μέσα από κατάλληλα σχεδιασμένες δραστηριότητες, οι οποίες βασίζονται στην πλοκή ενός παραμυθιού .

Πλήρες κείμενο